torstai 31. tammikuuta 2013

Siinä ny mädännytään sohvan pohjalla

Mitäs tässä, viidennettä päivää sairastanu kotona, joten ei ole tullut heppoja liikuteltua, enkä kyllä pahemmin noitten kanssa oo mitään touhuillutkaan, lähinnä vaan mädäntyny sohvan pohjalla. Nyt varmaan mietitte, että mitä mää tänne reissuvihkoon keksin, kun en oo paljoo mitään tehnyt..? Nooh, ajattelin esitellä osan mun tilpehööri varastoista, aloittelen kangasvaraston esittelyllä. Huomioikaahan, että mulla on kymmenittäin tilkkuja ja pieniä paloja tiettyjä kankaita, joten oon esitellyt vaan nämä isommat kankaat. :D

Yhteiskuva:D Paitsi tosta puuttuu musta karvakangas.. Elikkä, tuossa on valkoinen 5cm korkuinen karvakangas, sitten tommonen hallakko/luonnon valkoinen teddy ja jokusemmonen. Sitten mustaa fleeceä,vaaleanpunaista huovan tapaista kangasta, sitten iso kasa vaalean sinistä microfleeceä, käytän loimiin ynnä muihin, viimeisenä muttei vähäisimpänä toppakangas, käyttämätön vielä. :D

Tossa näkyy sitä vaaleta teddy(?) kangasta. :) Oon kyseisestä kankaasta tehnyt pari norjanvuonohevosta.

Tuos ny näkyy se musta karvakangas. Oon tehnyt siitä pari heppaa, tosi ihanaa ommella. :)

Tässä sen nyt näkee, kuinka paljon multa löytyy tota vaaleen sinistä! :'D Hei, muistakaahan laittaa kysymyksiä kysymys postaukseen! ;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti